2012.10.22.
11:09

Írta: Gege96

New Super Mario Bros 2 tapasztalatok

nsmb2.jpg

Igen, itt van a 2. rész is (igazából ez nem a 2. rész, mivel wii-re is volt egy new super mario bros, úgyhogy a cím arra utalhat, hogy a sima Ds-es verzió folytatása ez) ebből a nagyszerű sorozatból. 3 héttel ezelőtt be is szereztem magamnak. Hát már az elején észrevettem, hogy ez a játék kb. a Wii-s nagy testvér szintjénél lehet valahol grafikailag, szóval ez az alkotás is példa arra, hogy a 3Ds már van olyan szinten, mint a Wii. A játék viszont, már nem annyira számít újnak, mivel néhány különbséggel ugyan, azonban nagyon hasonló a Ds-es verzióhoz. Adtak bele sok pluszt, de még mindig nem érzékelhető, hogy ez egy forradalmi újítás. A zenében is alig vehető észre, hogy másabb, pl. a világok térkép nótáit a Wii-s játékból portolták át. Habár engem ez cseppet sem zavart, mert nagyon szeretem őket, viszont mindenki újabb ritmusokat várna szerintem. Az ellenfelek, a pálya platfromjai is ugyanazok szinte, mint az elődjénél, de különösebben ezzel sincs semmi probléma, mert nem a kinézet adja ennél a játéknál a varázslatot, hanem az élmény, amit csak akkor tudsz meg, ha kijátszod vagy kipróbálod. Ezektől függetlenül, attól még nagyon szórakoztató játék, és tényleg jó kis időtöltést biztosít minden korosztály számára, és nosztalgiát is sugározhat azoknak, akik anno megvették a new super mario bros-t (mint például én is). Ennek a játéknak a középpontjában a pénz van. Nagyon sok pénz van mindegyik pályán, és direkt erre  a célra, hogy gazdagodjunk, beletettek a játékba különböző képességeket a megszokott Mario power-up-okon kívül, amelyek segítenek egyre több pénzt gyűjteni. Például van aranyvirág, ami Mario-t arannyá változtatja, és minden block-ot érmévé tud változtatni, és az ellenségektől is több pénzt kap, mint általában. Ez olyan mint a tűzvirág, csak itt épp nem tűzgolyókat dobálgatunk, hanem aranygolyókat. A másik az aranydoboz. Ha Mario fején van ez, akkor jó gyorsan fussunk, mert így annál több érme jön ki a dobozból, minél gyorsabban haladunk előre. A harmadik képesség az egy arany karika. Ha belemegyünk, az összes ellenfél arannyá változik, és ennek köszönhetően miközben haladnak, érméket hagynak maguk után. De ha rájuk ugrunk, akkor is szerzünk valamennyi mennyiséget a pénzből. Nagyon szórakoztató lett ezáltal a játék, mert így különlegessé teszi a többi verziótól. Az egyik célunk a 8 világ túljutásán kívül, hogy 1 millió érmét gyűjtsünk össze, ami nem megy egy hamar. A napokban a Nintendo DLC-ket (letölthető tartalom) is közzé tett a játékban lévő boltban. Én még nem töltöttem le őket, de rengetek pénzt lehet szerezni azokon a pályákon, szóval megéri. 3 pakk van, mindegyikben 3 pálya, és 1 pakk 2 fontba kerül. Ja és igen, egy játékmódot még kihagytam, a coin rush-t. Itt a játék véletlenszerűen 3 pályát kiválaszt és azokon kell végigmennünk nagyon gyorsan, mivel az időnk nagyon csekély a megszokotthoz képest. A fő cél, hogy minél több pénzt gyűjtsünk össze. Ez a mód is nagyon ötletes, és arra való igazán, hogy egyre közelebb kerüljünk a mágikus 1 millió számhoz. Nekem most jelenleg 100.000 érme körül van a mennyiségem, mert a játékban van egy számláló, ami mutatja, hogy jelenleg mennyi aranyunk van. Már az összes világot megcsináltam, de hátra vannak még a nagy arany érmék. Minden pályán 3 van elrejtve, és úgy lesz 100%-ig kész a játék, ha az összeset megszerezzük. Ja és még ott van az 1 millió szám elérése is. 

nsmb 3.jpg

Szóval ez a játék kötelező minden Mario rajongónak, de azok is nyugodtan kipróbálhatják, akik még életükben nem Mario-ztak, szerintem nem fognak csalódni. Én nem bántam meg a megvételét, sőt. Ez is egy olyan alkotás, amit bármikor előtudunk venni, mert valljuk be, a szavatossága igencsak nagy, mégha az a 8 világ kevésnek is tűnik, de ne felejtsük, itt nem csak az a cél, hogy végigmenjünk az összes pályán.

nsmb2 2.jpg

nsmb2 1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: 2 new super 3ds Mario Bros

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr44862251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása