3 héttel ezelőtt megvettem ezt a két általam nagyon várt játékot. Mindkettőtől azt kaptam, amire vártam, úgyhogy egyikben sem csalódtam. Heroes of Ruin-t egyelőre egyedül csinálgattam, és utána kezdtem el igazán magyarokkal játszani. A Voice chat nagyon el lett találva, szóval elégedett vagyok vele, remélem a Nintendo majd fog rendelkezni egy újabb frissítéssel, ami egy online voice chat csatornát fog tartalmazni a 3Ds tulajok számára. Visszatérve kicsit a játékra, nagyon tartalmasra és hosszúra sikeredett, bár azért még elég bug-os, tehát van mit javítani rajta. Valószínűleg a HoR-ra is ki fog jönni egy update, ami majd ezeket a problémákat kijavítja, csakúgy mint a Mario Kart 7 esetében a nagyon unfair rövidítéseket. Most éppen a Gunslinger nevezetű karakterrel csináltam meg 100%-osan a játékot, most már csak a maximum szintre kell fejlődnöm vele. Utána a Vindicator-ral (egy oroszlán harcos, nagy karddal) fogom tovább folytatni a játékot majd az Alchitect-tel (egy nő mágus) és végül a Savage-dzsel (egy igazán nagy darab erős emberformájú karakter). Ami még szerintem nem jó a játékban, hogy túl sok pénzt ad, és ennek van egy limitje. A játék közepe felé már nem tudjuk értelmes dolgokra elkölteni, mivel a pályákon sokkal jobb fegyvereket találunk, mint amiket a fővárosban, Nexus-ban lévő árusok kínálnak nekünk. Ha elér a maxot a pénzünk, akkor már gyenge fegyvereket és páncélokat sem tudunk eladni, csak eldobni. Ja és ebben az is rossz, hogy az inventory-nk (mondhatni tárolónk, amiben minden szükséges dolgot tartunk) sem képes sok cuccot raktározni, ennek is van egy limitje. A pénztől max úgy tudunk megszabadulni, ha élet és energia italokat vásárolunk. Mondanom sem kell, azoknak is megvan a max számuk. Mindkettőnek 20. Tehát kicsit aránytalanul könnyen szerezhetünk sok pénzt a játékban, amivel már nem tudunk mit kezdeni. De még megbocsátható. Nekem korrekt kis játék, nagyon nem lehet megunni, mert mindennap új küldetéseket teljesíthetünk, amiknek a jutalma az úgynevezett Valor fizetőeszköz. Ezeket egy árusnál költhetjük el, ahol már sokkal de jobb fegvyereket kaphatunk mint másutt. Ez már nagyon jó ötlet, hátulütője, hogy a napi küldetések csak 1 évig lesznek, utána már nemigen lesz lehetőség Valor-t szerezni. Még ami nagyon tetszett az egészben, hogy a játékbeli profilunkat összeköthetjük a Heroes of Ruin weboldalas profilunkkal, ahol több regisztráltnak elérhetők lesznek az adataink, hogy melyik karakterrel mennyi pénzt szereztünk eddig, hol haltunk meg a legtöbbször, hány órát játszottunk stb. Tehát a Heroes of Ruin egy tényleg nagy cím a 3Ds-es játékok körében, még ha nem is Nintendo játék, hanem Square Enix és N space.
Meat Gear Solid 3D: Snake Eater a PS2-es Metal Gear Solid 3: Snake Eater portja leginkább, remake-nek nem nevezném mert csak 3D-vel tuningolták fel, egy kicsit a grafikát is meg az irányítás lett könnyebb. Mivel a PS2-es eredetivel nem játszottam, ezért nem tudok nagyon összehasonlítást mondani, meg ez az első MGS-om. A játék elképesztően jól néz ki, 3D-je nagyon ott van és a sztori is meg az irányítás is szintúgy. Ez az egyik legnehezebb játék, amellyel valaha is játszottam. Nem olyan mint a Call of Duty, hogy csak megyünk és lövünk. Itt lopakodni kell és ha lebukunk, akkor kicsi az esély a menekvésre. Még nem jutottam a végére, de igyekszem. Sok az átvezető videó, ami engem egyáltalán nem zavart, sőt szívesen kivártam mire véget értek, mert egyáltalán nem volt monoton egyik sem. Nagyon jó játék majd még lehet mesélek róla.