2012.04.08.
11:48

Írta: Gege96

Kid Icarus Uprising: Silver Bow

Már eleget játszottam ezzel a kiváló játékkal ahhoz, hogy megtudjam mondani, melyik fegyver típussal vagyok a legjobb. Igen, ez nem más, mint a bow, tehát íj. Minden egyes fegyver kategóriából kipróbáltam szinte mindent, de rájöttem, és ezt már a játék megvétele előtt is tudtam, hogy nekem az íjat találták ki. Persze, még van egy pár jó fegyver, amit szívesen használok, de ez lett a kedvencem. Íjakon belül is, a Silver Bow nyerte el tetszésemet. Eleinte a Darkness bow-val kezdtem, de a boltban hirtelen megláttam az Ezüst Íjat, amit nem hagyhattam ott, így azonnal meg is vettem, és igenis megérte az árát. Most fejből nem tudom, hány szívecskébe (igen, ez a fizetőeszköz, mint mondjuk Mario-ban a pénzérme, de már a NES-es Kid Icarus-ban is szívecskék voltak, és nem szakítottak a hagyománnyal) került, de iszonyúan lefogyasztotta a pénztárcámat az ára. És ismétlem önmagam, nagyon megérte. Legalábbis nekem, aki így oda van az íjakért a játékban. Ha le kellene írnom, hogy hogyan is néz ki eme csoda fegyver, akkor a játék dobozának a rajzát hoznám fel példának. Ugye Pit van rajta, szintén egy íjjal, amint éppen készen áll egy nyílvessző kilövésére. Nos, ugye látjuk, hogy arany színű az a bizonyos íj. Igen, az enyém is pont ugyanúgy néz ki, mint amit a képen láthatunk, de a neve is elárulja, hogy nem aranyból készült, hanem ezüstből, így hát csak ez a különbség van kinézetben a kettő fegyver között. Gondolom a támadásaik, meg minden egyéb képességük különbözik, de ezt még nem tudom megállapítani, mivel nincs meg az arany íj, amit azt hiszem a játékban Palutena Bow-nak neveznek. Tehát a játékban a segítőnkről nevezték el, Palutenáról, aki igazából egy Istennő, és Pit csakis miatta tud repülni, össz-vissz 5 percig egy huzamban. Így minden fejezetben kezdünk egy 5 perces repüléssel, majd a földön harcolunk és végül jön a főellenség, tehát a Boss. Ebből áll egy chapter, szóval egy fejezet. Visszatérve a Silver Bow-ra, Online Multiplayerben is őt szoktam vinni a frontra. Már egész jól megy maga a többjátékos mód, és egyszerűen megunhatatlan. Pörgős az egész, és a kedvenc fegyveremmel, nincs is olyan meccs szinte, hogy ne ölnék meg minimum 3 játékost. Ez a játék ugyanis nem arról híres, hogy tök könnyen tudunk alázni, á ugyan már. De ez inkább a multiplayerről mondható el, hiszen ott a célpontok ki tudnak térni a támadásaink elől, tehát ezért nehéz. Meg ők ugye játékosok, a Föld minden részéről. Szóval csak ennyi. Szerintem az a jó, ha minden fegyvert tudunk kezelni, de egyet sajátítsunk el nagyon, és akkor már mondhatjuk magunkról azt, hogy én már keménylegény vagyok ebben a játékban. Még én se vagyok hú de profi, de a gyakorlás teszi a mestert. Sok sikert mindenkinek a játékhoz akinek megvan, akinek nincs az meg szerezze be, mert egy iszonyatosan nagy élményt nyújt ez a játék.

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo kid 3ds uprising icarus

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr744371164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása