2012.07.04.
13:38

Írta: Gege96

Metal Gear Solid 3D: Snake Eater hamarosan

Snake 2.jpg

2 héttel ezelőtt megrendeltem a Heroes of Ruin-t és hozzá még a Metal Gear Solid 3D Snake Eater-t, ami egy portnak mondható, 3D-vel felturbózva, és új irányítással. Ha minden igaz, 10-én fog megjönni mindkét játék. MGS 3D-re már régóta fáj a fogam, és szerencsére találtam egy helyet, ahol olcsón beszerezhetem. Már alig várom, a videók alapján nagyon jó játék lesz, elég komoly a külseje meg minden. Ez nem olyan játék, mint a COD, ahol futni és lőni kell. Itt lopakodnunk kell, nem szabad, hogy észrevegyenek, tehát csúnyán fogalmazva, sunyin kell gyilkolásznunk az ellenséget, mindenféle feltűnés nélkül. A Metal Gear Solid 3D azon kevés játékok közé tartozik, amelyek támogatják a Circle Pad Pro-t (egy második analóg kar, szóval kiegészítőként kell megvenni) így ez nálam még egy nagy plusz pontot jelent. Az eredetivel nem játszottam, tehát ez lesz az első MGS játékom, már kíváncsi vagyok rá. Elvileg sokkal könnyebb lett az irányítás az érintőképernyőnek hála, de majd ha már nálam lesz, akkor majd ezt én is megtapasztalom. A Youtube-on találtam egy nagyon jó intro zenét a játékról, és szinte olyan mintha egy film zenéje lenne, holott ez egy játéké.

Metal Gear Solid 3D.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo 3d 3ds Gear Metal Solid Konami

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr554628938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása