2012.07.03.
18:36

Írta: Gege96

Mario Tennis Open Online Multiplayer tapasztalatok

Június elején végre beszerezhettem a Mario Tennis Open című teniszes játékot 3Ds-re. Nem ez az első Mario tenisz játékom. Játszottam a Game Boy Advance-es Mario Power Tennis-szel és a Wii-re kiadott GameCube-os Mario Power Tennis remake-jével, úgyhogy már a kezdetektől fogva tudtam, hogy mire számítsak a széria legújabb tagjától, hiszen sok mindenben nem különbözhet az elődjeitől. És ez tényleg így is lett. A legnagyobb változást az Online mód hozzáadása mutatta ki. Jól tették, hogy beletették az interneten való multiplayer küzdelmek elérhetőségét a játékban. Ez nagyon feldobja a hangulatot, és a szavatosságot is. Sokat olvastam a Mario Tennis Open-ről, mielőtt megvettem. Az Online-ra azt mondták, hogy nagyon laggol (vagyis szakadozik a játék az internet miatt). Én ezt csak ritkán tapasztaltam szerencsére, úgyhogy ezek szerint jó az internetem. Kettő mód közül választhatunk, amikor az online multiplayer menüpontra megyünk rá. Exchibition és Open Match. Előbbi a barátokkal való játékot teszi elérhetővé számunkra, páros és  1 vs 1-es meccsekkel az élen, míg az utóbbi a kontinensünkön lévő játékosokat keresi meg nekünk, hogy összemérhessük a tudásunkat velük. Helyet kapott még az Online ranglista is, ahol pontokat gyűjtünk. Ha vesztünk levon, ha győzünk kapunk pontokat. Ez az információ a "Rating" nevezetű pontszámlálóra utal. A "You" számláló az mindig csak hozzáad pontokat, még ha veszítünk akkor is, azt hiszem attól függ, hogy mennyit ad, hogy mennyi az ellenfél és a mi Rating pontszámunk, és ez alapján dönt a gép, hogy mennyit érdemlünk. Tehát ha egy nálunk több Rating ponttal rendelkezőt legyőzünk, többet kapunk a You pontokhoz. Ha ő győz le minket akkor kevesebbet ad, tehát valahogy így működik azt hiszem. A következő a "Leader" számláló, ami mutatja, hogy a top 1-es játékos (ő is szintén európai, hiszen ez nem worldwide multiplayer sajnos, tehát a barátaink közül is csak európaival tudunk játszani, amerikaival például nem) mennyi "You" ponttal rendelkezik. A "Place" meg a helyünket mutatja a ranglistán, hogy hányadikak vagyunk. Én a 13000 valamennyiről egészen eljutottam a 4000. helyig. Azt még elfelejtettem mondani, hogy ez egy havi pontszámláló, tehát elvileg le kellene nullázódnia, de majd kiderítem, hogyan is működik ez. Open Match-ben 2 játékmód közül választhatunk. Az egyik a casual, a másik az intense játék és van egy olyan is, hogy bármelyik a kettő közül (ottani neve szerint, either), szóval mondhatjuk 3-nak a módok számát. Casual az a rövid meccs, 6 pontig kell mennünk. Az intense a hosszabb, ahol 1 szettet kell nyernünk, tehát kétszer 15, 30, 40 pontot kell szereznünk, hogy megnyerjük a meccset. Az Online nagyon szórakoztató, sokáig leköti az embert, és nekem nem vált unalmassá, elégedett vagyok vele.

Mario Tennis Open logó.jpg

Mario Tennis Open online.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: open online nintendo match tennis 3ds Mario

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr534626423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása