2012.03.18.
11:08

Írta: Gege96

Resident Evil Revelations Raid Mode: Level 30!

Tegnap sikerült elérnem a 30. szintet az online co-op módban. Nagyon örültem neki, mert azt lehet végül is mondani, hogy most vagyok a Raid Mode-nak a felénél körülbelül. A maximális rang az az 50. szint, tehát már nincs sok hátra. Egyre jobb fegyvereket is kap az ember ekkor már. Viszont szortírozni is kell a fegyverek közül, mert nem tarthatjuk meg az összeset. Én úgy szoktam, hogy minden fegyverből csak 1-et tartok meg, és azt, amelyiknek magasabb a szintje, ugyanis a fegyverek erősségét is szintenként jelöli a játék. Most az ún. Trench nehézségi fokot (ugyanazok a pályák vannak, csak nehezebb) próbálgatom teljesíteni. Nagyon sok ellenféllel kell szembeszállnunk, és az erejük, védekezésük és életük is sokszorosára növekedett azóta. Online már igen sok ember elérte az 50. szintet, és bevallom, nem igazán szeretem, ha nálam egy sokkal fejlettebb felszereléssel rendelkező személy lép be a lobby-ba, amit én indítottam el. Ugyanis ilyenkor az esetek túlnyomó többségében ez a játékos egyedül végzi a munkát, megöl mindenkit egyetlen egy lövéssel, te meg csak úgy ott vagy díszként és semmire nem veszi a hasznodat. Persze erre lehetne azt mondani, hogy de ez tök jó, mert teljesíted simán a pályát úgy, hogy semmit nem kell csinálnod és elvégzik helyetted a piszkos munkát. Hát nekem nem annyira nagyszerű dolog ez. De el lehet képzelni, hogy milyen unalmas lehet ez, nem? Ugye sokkal jobb lenne, ha veled majdnem azonos szintű emberrel teljesíted a küldetést akinek kb. ugyanolyan fegyverei vannak, és ahol te is ki tudod venni a részedet? Hát igen. De ez nem akkora nagy tragédia, csak egy megjegyzés, hogy így nem élvezetes játszani, ha mi csak követjük a partnerünket és nézzük, hogy milyen profin 1 lövéssel megöli a ránk támadó fertőzött hadsereget. De mint mondtam, nincs ezzel nagy baj, csak jobban örülök, ha én is játszhatok. Még nem találtam olyan beállítást, hogy azonos szintű emberek léphetnek csak be a várakozó szobába, de még majd utána nézek. Következő cél az 50. szint elérése. Már nagyon kíváncsi vagyok rá.

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo evil mode resident 3ds co op raid revelations capcom

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr574323463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása