2012.02.22.
16:11

Írta: Gege96

Monster Hunter 3 tri

2 éve vettem meg ezt a játékot. Régen azt se tudtam, hogy van ilyen széria. A Monster Hunter neve is mondja, hogy szörnyeket kell vadászni. Fordítás: Szörny Vadász. Nekem nagyon bejött a játék első ránézésre, és tettem is vele egy próbát. Én a Monster Hunter 3 tri packot vettem meg, amihez adtak ajándékba egy Classic Controller Pro-t. Ez egy fekete színű joystick, mutatok róla majd képet. A játékban az a lényeg, hogy küldetéseket kell megcsinálnunk, amiket ott quest-eknek hívnak. Különböző csillagú quest-ek vannak. A játék elején meg kell csinálnunk a karakterünket, és utána azt, amit a lakosok kérnek tőlünk. Ha ez megvan, akkor következnek az 1 csillagos questek. A csillagok a nehézséget mutatják. Minél több csillag van, annál nehezebb a küldetés. Van olyan, hogy mondjuk ölj meg bizonyos számú lényt, vagy bányássz ásványokat. Szóval nem mindegyik küldetés a vadászatról szól. Sokféle pálya van pl. Esőerdő, Tundra, Lávás pálya...stb.  A quest-eken sietni kell, ugyanis időre megy a játék. Mindegyik 50 percből áll. Ezek alatt érdemes gyűjtögetni különböző dolgokat, mert utána eladhatjuk őket, vagy a kovácsnak adjuk, aki sokfajta fegyvert tud nekünk csinálni pl: Great sword, Long sword, Switch Axe, Bowgun, sword and shield, lance. Nagyon sok a választék. Még páncélt, ruházatot is vehetünk, ami megvéd minket, és a szörny kevesebb energiánkat viszi le. Olyan nehézséget is tettek a játékba, hogy a havas tájon melegítő italt, míg a lávás pályánál vagy akár a sivatagnál hűsítő italt kell innunk. Offline nagy része ebből áll, de nem akarok túl sokat mondani, mert majd, aki megveszi az felfedezi a többi dolgot.

Online: Ugyan az szinte mint az offline mód csak itt egyszerre 4-en mehetünk neki a quest-eknek. Az interneten keresztül tudunk fejlődni, de offline nem. Gondolom azt hiszi mindenki, hogy így gyorsabban lehet megölni a szörnyeket. Hát nem. Ugyanis itt a monster-nek sokkal több élete van, mint offline. A másik az, hogy itt nem tudunk pl: a japánokkal játszani. Azért, mert aki európai az csak európaival tud játszani. Ezt sajnos így oldották meg, de nem annyira vészes, mivel a szervereken mindig vannak emberek, ezért sosem üres. Hát kb. ennyi a Monster Hunter 3 tri de lehet majd még írok róla. Én mindenkinek ajánlom aki szereti az ilyen fegyveres játékokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bowgun beszámoló:

Ez most csak egy rövid beszámoló a bowgunról, ami a Monster Hunter 3 tri-ben egy puska.

Régen azt gondoltam, hogy bowgunnal igen nehéz szörnyeket ölni. Hát ez így is van. A bowgun-t azt hallottam, hogy leginkább a profik használják. Ezt meg is értem. Offline lehet vele egyedül ölni szörnyeket, de a nagyobbakkal már kicsit azért nehezebb. Ugyanis szerintem online sokkal jobb, és könnyebb bowgun-nal lenni, mint offline. Mivel ugye itt többen megyünk egy questre, és amíg a többiek elfoglalják a szörnyet, addig a bowgun-os ember messzebre megy, és onnan tüzel a vadállatra. Ez nagyon jó stratégia szerintem, mert ha mondjuk fel akar szállni a monster, addig a puskás lő rá. Valamikor olyan is előfordul, hogy elakar menekülni, de a bowgun-os lelövi a levegőben, és vissza esik. Én kipróbáltam, és nagyon jó. Különböző lövedékeket is lehet venni hozzá. Pl: Bénító, méreg…stb. Vízben is lehet használni, csak ott lassabban megy a lövedék. Én igazából váltogatni szoktam a fegyvereket. A kedvenceim: switch axe, great sword, sword and shield, hammer, bowgun meg néha a lance-et is használom. Szóval mindegyik fegyvert szeretem de a fő kedvenceim az axe a bowgun a hammer és a sword and shield.

Itt mutatok egy videot a bowgunról.

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo wii 3 pro controller hunter classic monster capcom tri bowgun

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr914172879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása