2012.08.05.
11:12

Írta: Gege96

Metal Gear Solid 3D: Snake Eater és Heroes of Ruin

3 héttel ezelőtt megvettem ezt a két általam nagyon várt játékot. Mindkettőtől azt kaptam, amire vártam, úgyhogy egyikben sem csalódtam. Heroes of Ruin-t egyelőre egyedül csinálgattam, és utána kezdtem el igazán magyarokkal játszani. A Voice chat nagyon el lett találva, szóval elégedett vagyok vele, remélem a Nintendo majd fog rendelkezni egy újabb frissítéssel, ami egy online voice chat csatornát fog tartalmazni a 3Ds tulajok számára. Visszatérve kicsit a játékra, nagyon tartalmasra és hosszúra sikeredett, bár azért még elég bug-os, tehát van mit javítani rajta. Valószínűleg a HoR-ra is ki fog jönni egy update, ami majd ezeket a problémákat kijavítja, csakúgy mint a Mario Kart 7 esetében a nagyon unfair rövidítéseket. Most éppen a Gunslinger nevezetű karakterrel csináltam meg 100%-osan a játékot, most már csak a maximum szintre kell fejlődnöm vele. Utána a Vindicator-ral (egy oroszlán harcos, nagy karddal) fogom tovább folytatni a játékot majd az Alchitect-tel (egy nő mágus) és végül a Savage-dzsel (egy igazán nagy darab erős emberformájú karakter). Ami még szerintem nem jó a játékban, hogy túl sok pénzt ad, és ennek van egy limitje. A játék közepe felé már nem tudjuk értelmes dolgokra elkölteni, mivel a pályákon sokkal jobb fegyvereket találunk, mint amiket a fővárosban, Nexus-ban lévő árusok kínálnak nekünk. Ha elér a maxot a pénzünk, akkor már gyenge fegyvereket és páncélokat sem tudunk eladni, csak eldobni. Ja és ebben az is rossz, hogy az inventory-nk (mondhatni tárolónk, amiben minden szükséges dolgot tartunk) sem képes sok cuccot raktározni, ennek is van egy limitje. A pénztől max úgy tudunk megszabadulni, ha élet és energia italokat vásárolunk. Mondanom sem kell, azoknak is megvan a max számuk. Mindkettőnek 20. Tehát kicsit aránytalanul könnyen szerezhetünk sok pénzt a játékban, amivel már nem tudunk mit kezdeni. De még megbocsátható. Nekem korrekt kis játék, nagyon nem lehet megunni, mert mindennap új küldetéseket teljesíthetünk, amiknek a jutalma az úgynevezett Valor fizetőeszköz. Ezeket egy árusnál költhetjük el, ahol már sokkal de jobb fegvyereket kaphatunk mint másutt. Ez már nagyon jó ötlet, hátulütője, hogy a napi küldetések csak 1 évig lesznek, utána már nemigen lesz lehetőség Valor-t szerezni. Még ami nagyon tetszett az egészben, hogy a játékbeli profilunkat összeköthetjük a Heroes of Ruin weboldalas profilunkkal, ahol több regisztráltnak elérhetők lesznek az adataink, hogy melyik karakterrel mennyi pénzt szereztünk eddig, hol haltunk meg a legtöbbször, hány órát játszottunk stb. Tehát a Heroes of Ruin egy tényleg nagy cím a 3Ds-es játékok körében, még ha nem is Nintendo játék, hanem Square Enix és N space.

Heroes of Ruin2.jpg

Meat Gear Solid 3D: Snake Eater a PS2-es Metal Gear Solid 3: Snake Eater portja leginkább, remake-nek nem nevezném mert csak 3D-vel tuningolták fel, egy kicsit a grafikát is meg az irányítás lett könnyebb. Mivel a PS2-es eredetivel nem játszottam, ezért nem tudok nagyon összehasonlítást mondani, meg ez az első MGS-om. A játék elképesztően jól néz ki, 3D-je nagyon ott van és a sztori is meg az irányítás is szintúgy. Ez az egyik legnehezebb játék, amellyel valaha is játszottam. Nem olyan mint a Call of Duty, hogy csak megyünk és lövünk. Itt lopakodni kell és ha lebukunk, akkor kicsi az esély a menekvésre. Még nem jutottam a végére, de igyekszem. Sok az átvezető videó, ami engem egyáltalán nem zavart, sőt szívesen kivártam mire véget értek, mert egyáltalán nem volt monoton egyik sem. Nagyon jó játék majd még lehet mesélek róla.

Metal Gear Solid 3D.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo heroes of 3d 3ds ruin Gear Metal Solid

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr844696387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása