2012.07.14.
14:10

Írta: Gege96

SpeedThru: Potzol's Puzzle befejezve

Potzol puzzle.jpg

Tegnap sikeresen végigjátszottam az eshop egyik puzzle, logikai, ügyességi játékát. Eshop játékhoz képest nagyon hosszúra sikeredett, úgyhogy a szavatosságra nem lehet panasz. Semmi negatívumot nem tudok róla mondani, nekem minden nagyon tetszett, ami a játékban volt. Még sok mellékküldetést kell megcsinálnom, de a fő story szálat már megcsináltam. A végén kaptam egy Bonus ikont a főmenüre, ahol ismét végignézhetjük az összes kis átvezetőt, amit a játék során már minimum egyszer láttunk. Nagyon nem lehet megunni, mivel mondtam, hogy nem csak a történetet, hanem még jó pár feladatot teljesíteni kell, ha 100%-ra akarjuk megcsinálni az egészet. És még ott van az aranymedálok gyűjtögetése is, ami nem valami egyszerű dolog. Úgyhogy nekem nagyon tetszett a játék, és még folytatni fogom.

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo 3ds Potzol Puzzle

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr754656485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása