2012.04.30.
14:42

Írta: Gege96

Kid Icarus Uprising: Kijátszva!

Tegnap sikerült megcsinálnom mind a 25 fejezetet a Kid Icarus Uprising-ben. Így összefoglalva nagyon jó, hosszú, izgalmas és tartalmasra sikeredett. Sok emlék fog ehhez a játékhoz fűzni, abban biztos vagyok. Komolyan mondom, már szinte majdnem olyan mint egy Zelda, pl. Ocarina of time. Látszik, hogy sokat dolgoztak vele, és hogy nem csapták össze. Mivel végigvittem a Solo módot, ezért most nagyobb hangsúlyt fogok fektetni az Online Multiplayerbe, és a jobbnál jobb fegyverek gyűjtésébe. Most a Palutena Bow-t és a Palutena Blade-t szeretném megszerezni, ami nagyon nehéz, mert az egyik fejezetet kevesebb, mint 11 perc alatt kel teljesíteni, a másikat meg azt hiszem 20 perc alatt. Nem könnyű, hiszen mindegyik chapter-ben van a repülős rész, ami mindenképpen 5 percet igényel. Na, majd az is meglesz valamikor. Most is azt mondom, hogy ezt a játékot minden 3Ds tulajnak meg kell vennie, mert akkora élvezetet nyújt a játékosnak. Eleinte egyáltalán nem érdekelt a játék, hanem akkor, amikor kezdtek a netre felkerülni a kiváló videók a játékról. Amikor először bejelentették, azt mondtam magamnak, hogy ezt úgyse fogom megvenni, és hát tévedtem. Megbántam volna, ha nem vettem volna meg. Szóval mindenkinek ajánlom!

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo kid 3ds uprising icarus

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr534480809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása