2012.04.23.
20:58

Írta: Gege96

Resident Evil Revelations Raid Mode: Mindent S rangra!

Tegnap, azaz vasárnap megint elkezdtem kicsit Raid Mode-ozni a Resident Evil Revelations-ben. Egy tök idegen emberrel azonban sikerült elérnem a célomat, hogy mindenütt S legyen az összes pályánál. De kezdem az elejétől. Minden pálya megvolt S rangra, de csak egyetlen egy lógott ki a sorból. Az Abyss nehézségből a Stage 15. Hát mit ne mondjak, ez a pálya el van átkozva... És ezt komolyan mondom, ugyanis nem csak én gondolom így, hanem az egyik 3Ds-es barátom, Sparrow is, pedig ő még a story-t is megcsinálta, tehát a kampányt a Single Player-ben Hell Mode-ban, ami olyan nehéz, hogy semmihez nem tudom hasonlítani.  Mivel az előbb említett pálya hiányzott nekem S rangra (A rangú volt eredetileg), megkértem Sparrow-t, hogy segítsen teljesíteni ezt a rémálmot. Hogy miért is rémálom? Majd később elmondom. Különben nem most próbálkoztunk elsőre. Már azt hiszem van már egy hónapja, amikor először kértem a segítségét, és gondoljatok bele, hogy idáig mind hiába volt. Múlt héten újból szert tettünk egy próbálkozásra. Meg is csináltuk, mondhatni sínen voltunk, de amikor a küldetés végén feljöttek a statisztikák... Hát, csalódtam. Sparrow-nak S-re sikerült, nekem meg csak A-ra. Nem értettem, hogy miért, hiszen az idővel sem volt gond, (mivel az időt is bele számítja az összesítésben) jó gyorsan befejeztük, de mégse lett meg az S. A célzásom 65%-ra sikeredett, neki meg 80%-ra. Gondoltuk, hogy ez a baj, és valószínűleg az is volt. Gépfegyvert sokszor használtam, de mondta Sparrow, hogy inkább ne vigyem magammal, mert azzal jó sokat tudok mellé lőni. Megfogadtam a tanácsát, de most meg ő halt meg, és már nem volt erőnk tovább folytatni, mert untuk ezt a szó szerint átkozott pályát. Még azt is mondta, hogy csináljuk úgy, hogy ő elvégzi a piszkos munkát én maradjak hátul, próbáljak pontosan célozni, mivel az összesítésben a játék azt is beleszámítja elvileg, hogy mennyi energiát vesztettünk el a misszió alatt. De valahogy így se akart sikerülni, hát feladtuk. Aztán tegnap egy random emberrel végre valahára sikerült, és nagyon megörültem neki. Most már lila a nevem, ami azt jelenti, hogy minden pályát megcsináltam S-re. Még 48-as szintű vagyok, nem kell már sok az 50-hez. Ha odáig eljutok, akkor már csak egy küldetés marad hátra. A Ghost Ship. Ezt csak 50-es szinten lehet teljesíteni, másképp nem engedi a játék. Tehát nagyon megörültem, hogy szinte maximumra kivittem az Online multiplayer-t. Akkor pár dolgot még mondanék erről a borzalmas pályáról. Egyszerűen nagyon unfair az egész. Ellenségek milliói támadnank ránk, minden irányból, amit csak eltudunk képzelni. Vannak olyan fertőzöttek, akik képesek lőni ránk, vannak az úgynevezett Hunter-ek, akik gyíkokra hasonlítanak, de iszonyú gyorsak, és simán megtudnank ölni bennünket, ha ránk ugranak. Ezekből léteznek miniatűr (ami nagyon gyors), normál, és gigantikus méretűek egyaránt. Mindegyiket nagyon nehéz megölni valamilyen oknál fogva. Talán a normál nem jelent semmi problémát. Az óriásnak temérdek energiája van, és az ereje is jóval nagyobb, mint a többieké. A kicsik izgágák, rettenetesen gyorsak, és nehezen lehet eltalálni őket. Nagyon idegesítőek egy idő után. De komolyan. Főleg, ha jó sok jön belőle. De a legeslegrosszabb a pajzsos zombi. Egyrészt kitudja védeni a lövedékeinket, másrészt nagyon erősen sebez. Ha szétlőjük a felsőtestét, akkor megmarad a lába, amiből egy valamiféle izom ágaskodik ki, amely elektromos sokkolóként funkcionál ellenünk, ha megérint bennünket. Ja, és nagyon gyorsan fut. Viszont, ha a lábát lőjük szét az a jobbik eset, de az sem leányálom. Ilyenkor is úgy tud követni minket, hogy csak lesünk. Könnyebben becélozhatjuk, de még így is sok életerőnket le tudja venni. Ekkor a dárdaszerű kezét használja szúróeszköznek ellenünk, amit jobb kerülünk nagy ívből. Na és ebből gondoljatok el, mondjuk egy szobában 3-at és mellettük jó sok fertőzöttet, akik csak a bajt hozzák ránk. Hiába vagyunk ketten ellenük, még egy profi se tudja gond nélkül megcsinálni. Egy bitang erős fegyver is csak minimális energiát tud levenni tőlük. Majdnem elfelejtettem. Még annyit mondanék, hogy nem elég a rendes útvonalat követni a küldetés közben. Merthogy vannak lenti, és fenti kabinok, ahol plusz ellenfeleket találhatunk. De, kulcsokkal tudunk eljutni ezekbe a szobákba. A pálya vége felé van egy széf, ahol kapunk egy plusz kulcsot, amellyel el tudunk menni a kabinokba. Van egy másik fajta útvonal is, hogy el tudjunk jutni odáig, de most azt hirtelen nem tudom. Sparrow mutatta nekem azt az utat. Ha a fentebb említett helyszíneket nem tisztítjuk meg a fertőzöttek seregétől, akkor bizony meg kell elégednünk az A ranggal. Szóval ez az egyetlen olyan pálya, ahol ilyen "mellékfeladatot" kell teljesítenünk. Na csak ennyit akartam még közölni. Tehát erre már mondhatom, hogy kihívás. Nagyon hardcore. De nagyon élvezem különben, inkább legyen a játék néhol brutális, minthogy könnyen végig vigyük. Már csak az 50-es szint kell, meg a Ghost Ship nevű küldetés, és végre befejezem.

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo evil mode resident 3ds co op raid revelations capcom

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr744469286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása