2012.03.25.
10:22

Írta: Gege96

Kid Icarus Uprising: kóstoló

Tegnap megvettem ezt a régóta várt, nagyon nagyra értékelt, Nintendo játékot. Nekem már ott tetszett a dolog, hogy mindenki pack-ot kap, nem pedig csak egy játékot. Ugyanis ingyen kapunk 6 véletlenszerűen kiválasztott AR kártyát, amelyek a játékban lévő karaktereket, és fegyvereket ábrázolják. Végül a doboz mélyén megtaláljuk a 3Ds állványt, ami egész jól néz ki, nem is túl nagy, és tényleg megkönnyíti az irányítást, mert nem kell tartanunk a 3Ds-t a kezünkben, csak a stylus-t, amellyel célzunk, és mellette használnunk kell a Circle Pad-et Pit irányításához, és az L gombot a lövéshez. Nagyon jó ötletnek tartom ezt, hogy ingyen hozzácsatolták ezeket magához a játékhoz. Még nem tudtam sokat játszani vele, de már most tudom, hogy egy remek játék lett, amit már jó pár ember régebben is tudott, hogy sikert fog aratni. Szerintem is ez lesz. Kicsit elkezdtem a Solo mode-ot, és nagyon tetszik minden. A grafika, a szinkron és az egész megvalósítás. Remek lett. Az Online multiplayerbe is bele néztem egy kicsit. Kipróbáltam a Light vs. Dark match-et, és a Free for All-t. Mindkettő játék mód nagyon ütősre sikeredett, mert előbbi a csapatmunkára épít, utóbbi meg az önálló küzdelemre késztet bennünket. Első benyomásra ez a véleményem a játékról, hogy nagyon jó lett és már most mindenkinek ajánlom. Szép volt Nintendo!

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo kid 3ds uprising icarus

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr714338104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása