2012.03.19.
19:42

Írta: Gege96

Heroes of Ruin elsőlátásra

Sokan mondogatták az interneten, hogy mennyire jó lesz ez a játék majd 3Ds-re. Én is a napokban figyeltem fel rá. Régebben is hallottam róla, de egy magyar 3Ds közösségben is megemlítették azt, hogy én tuti megveszem ezt a game-et, hiszen ez lesz az első igazi RPG a konzolra, és nagyon jónak ígérkezik. Én is is igazat adok nekik, mert szerintem is egy szórakoztató szoftver lesz belőle. Különösen, hogy az Online Multiplayer-t is fogja támogatni, ahol kooperatív módban vághatunk neki kalandjainkba akár 3 barátunkkal karöltve. És ami a csúcspont, az az, hogy támogatni fogja a Voice Chat-et (Mikrofonos beszélgetés). Ez az első ilyen alkalom a 3Ds körében. Eddig még sehol nem fordult elő az online verbális kommunikáció a Nintendo legújabb kézi konzoljánál. Hát már itt volt az ideje. Sokkal jobb úgy játszani egy játékot, főleg ha az egy szerepjáték, ahol szükség van a stratégiára, hogy közben tudunk beszélgetni a társainkkal, nem? A 3Ds-nek már csak egy ilyen applikációra volna szüksége, mert manapság a mikrofonos chat az már alap dolognak számít. Na tehát nekem is megtetszett ez a játék, és én is nagyon szeretem az RPG-ket, ugyan még minden weboldalon mást írnak a megjelenési dátumára, de valószínűleg már Áprilisban levehetjük a boltok polcairól. Már alig várom, szeretném megtudni, hogy milyen is lesz valójában, és a véleményekre is kíváncsi leszek. Grafika terén nincs legfelül, de engem ez érdekel a legkevésbé, mert szerintem nem a grafika fontos mindig, hanem, hogy mennyire tudjuk élvezni. Szóval idővel valószínűleg be fogok ruházni rá, de előbb jöjjön a Kid Icarus Uprising.

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo heroes of 3ds co op ruin

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr614326567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása