2012.03.03.
09:25

Írta: Gege96

Zen Pinball 3D rekord: Earth Defense asztal: 106,196,194 pont!

Tegnap a Zen Pinball 3D-ben elértem ezt a nagy pontszámot, az Earth Defense nevű asztalon. Olyan fél órámba került, mire idáig eljutottam. Nem volt semmi. Eleinte már kezdtem feladni, mert az első labdával csupán 30 milliót tudtam szerezni. Már csak kettő labdám maradt, és szerencsére sikerült megcsinálnom ezt a rekordot. 3Ds barátaim közül, most én vagyok a Top 1 az eredménytáblán, ennél az asztalnál. Nagyon örültem neki, mert ekkora pontszámot, még életemben nem tudtam elérni ebben a játékban. December eleje óta van fent az e-shop-on ez a nagyszerű flipperes játék, és körülbelül azóta küszködtem egy ekkora pontszám megszerzéséhez. A legrosszabb amúgy a flipperben az, ha a labda, pont középre esik, mert arról nem tehetünk. Vagy ha mondjuk oldalt esik le. Tehát ehhez én azt mondom, hogy kicsi szerencse kell, hogy jól produkáljunk. Most a további 3 asztalon szeretném betölteni az első helyezést a ranglistán. (Excalibur, Eldorado és Shaman) Remélem sikerülni fog. Aki szereti a flipper-t annak kötelező vétel, de más is megpróbálhatja, mert nagyon sokáig leköti az embert a véleményem szerint.

Szólj hozzá!

Címkék: online nintendo zen 3d pinball 3ds

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr604285736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása