2012.02.19.
13:59

Írta: Gege96

Call of Duty Modern Warfare 3 Wii Prestige

Végre eljutottam a 2. prestige (tekintély) rang-ig COD MW3-ban. Ahhoz, hogy Prestige-elhessünk, ahhoz el kell érnünk a 80. szintet Online. Ha ez megvan, nem muszáj megcsinálni a rang változtatást, maradhatunk itt 80-as szinten, de így nem fejlesztjük a rangunkat. Ha Prestige-elünk, akkor minden fegyvert elvesztünk és újból az 1. szinten kezdünk. A Title-k és az Emblémák megmaradnak, de azokon kívül mindentől megszabadít minket a játék sajnos. De, ha nagyon jól játszunk, akkor gyorsan fejlődünk, és ezáltal újból összeállíthatjuk régi Class-ainkat. Tehát én azt mondom, hogy megéri, mert 80-as szinten maradni nagyon unalmas. Meg a többi játékosnak is megmutatjuk, hogy mi már nem kezdő játékosok vagyunk. Összesen 10 Prestige-elésre van lehetőségünk. Tehát 10-szer kell elérnünk a 80. rangot. Eléggé nagy kihívás, de meg lehet csinálni idővel. Nekem már november óta megvan a játék, és most jutottam el a 2. tekintély megszerzéséhez. Jelenleg 20-as szintű vagyok. Még annyi, hogy ha megcsináljuk ezt, akkor lehetőségünk nyílik arra, hogy belépjünk a Prestige Shop-ba, ahol hasznos dolgokat tudunk venni pl. 2 órán át 2x-esen több tapasztalat pontot kapunk. Vagy 1 fegyvert feloldhatunk hamarabb, mint ha normálisan szereznénk meg. Tehát én azt mondom, így a végén, hogy megéri, mert végül is ez a dolgunk.

Szólj hozzá!

Címkék: modern wii 3 of call duty prestige warfare

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr104134674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása