2010.04.24.
12:13

Írta: Gege96

Super Mario Kart 100cc

Egy hete töltöttem le a Super Mario Kart-ot Virtual Console-ra. Szerintem nagyon megérte megvenni, hiszen csak 800 Wii pontba került és ez egy Super Nintendo játék. Az elején kellett egy kis gyakorlás, hogy jól menjen, de aztán sikerült. Az 50cc-ben mindig elértem az első helyezést. Annyira nem volt nehéz az irányítást megtanulni, mert ez a játék nagyon hasonlít a Game Boy Advance-es Mario Kart Super Circuit-ra. Ebben ugyan azok a pályák bent vannak mint a Super Mario Kart-ban. Csak kibővítették plusz pályákkal ami nagyon jó ötlet volt. N64-es figurákkal vagyunk SNES pályákkal. Na de térjünk vissza a témához. Az 50cc simán ment. Egy profi Mario Kart-os játékosnak is talán okozhat néhány problémát a 100cc. Itt az ellenfeleink sokkal ügyesebbé váltak. Gyorsabbak lettek, meg a pályákon sem mennek olyan siralmasan. Ma kezdtem a 100cc Mushroom Cup-ot. Az elején már észrevettem, hogy nehéz dolgom lesz Donkey Kong Jr.-el. Egyszer elcsúsztam egy banánon és onnan már lehetetlen volt vissza hozni az első helyet. Még akkor is simán el lehet veszíteni ha nem megyünk neki semminek, mivel nagyon gyorsan jönnek mögöttünk. Ilyen nehéz Mario Kart-tal még életemben nem találkoztam. De minél nehezebb annál jobb, mert a szavatossága is nagyobb lesz, meg nem unjuk meg olyan gyorsan. Akik szeretik a Mario Kart-ot és nehézre vágynak azoknak kötelező megvenni ezt a csodás játékot.Itt a trailerje wiire.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo wii Mario Kart

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr741947703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása