2010.04.11.
09:51

Írta: Gege96

Bécsben GameStop újság

Egyik szombaton kimentünk Bécsbe nézegetni. Amikor az Ikeaval végeztünk megkértem a szüleimet, hogy menjünk be egy Nintendo boltba. Azt mondták, hogy nyugodtan nézelődjek addig ők elmennek a ruha boltba. Ezt a Nintendo boltot még sohasem láttam. GameStop névre hallgat de egy nagyon jó üzlet. Csomó Ds, Wii, és Game Boyos játékokat láttam. A Dsi XL meg 180 euro volt. Nézegettem, de aztán mennünk kellett. A bolt bejáratánál találtam jó sok GameStop-os újságot. Gondoltam elviszek egyet haza, hisz úgyis ingyen van. Németül van benne minden, de engem nem érdekelt mert jó kis képek szerepelnek benne amiket érdemes átböngészni. Nem csak Nintendo volt ebben a boltban hanem Play Station, meg Xbox 360 is. Le fényképeztem a Ds-es és Wii-s oldalakat. Remélem tetszeni fog.^^

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nintendo

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr821911300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása