2010.04.02.
19:28

Írta: Gege96

Viszlát error code 86420

Hihetetlen dolog történt. Végre mindenkivel tudok online játszani amin már elég régóta rágódom. 86420 hiba kódot már nem ír ki, se world wide-ban sem friend match-eknél. A megoldást most elmondom, hogy hogyan is csináltam. Felmentem a router beállításainak a honlapjára és akkor kérte a gép, hogy szeretném-e frissíteni a firmware-t. Frissített de ilyenkor még nem tudtam, hogy ez volt a baja a routernek. Este Mario Strikers Charged Football-oztam és észre vettem, hogy egymás után 5 meccset is tudtam játszani. Ez érdekes volt mivel még sosem volt ilyen. Mindig hiba kódot adott a szemem elé a képernyő. Csak ritkán volt, hogy tudtam valakivel játszani az egész világon. Aztán megkértem Levi barátomat, hogy játszunk egy brólt. Meg akartam győződni, hogy tényleg megy-e és ment. Nagyon megörültem neki, hiszen mi még soha nem tudtunk játszani egymással. Vasárnap majd Attilával is fogok. De azért ez érdekes, hogy csak a firmware-t kellett frissíteni. De az a lényeg, hogy működik. Most végre a Wii Speaket is kitudom próbálni. Nagyon kiváncsi leszek. ^^

Szólj hozzá!

Címkék: internet online 86420

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr881890383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása