2010.03.14.
20:18

Írta: Gege96

Super Smash Bros Brawl Homerun Pit's arrow

Ma unatkoztam egy kicsit, ezért megkértem Kristóf barátomat, hogy játszunk Brawl-t. Azt mondtam neki, hogy menjünk homerunra mert kiakartam próbálni egy jó kis dolgot. Pit nyilával szerettem volna eltalálni a homokzsákot miközben repül. Hosszas gyakorlás után egyszer csak sikerült és nagyon megörültünk neki. Itt a video, hogy hogyan csináltuk^^

Meg figyelembe ajánlanék kettő blogot. Attiláét meg Csibiét.Jobb oldalon megtalálhatjátok.

Szólj hozzá!

Címkék: wifi online nintendo wii

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr301839657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása