2010.03.13.
14:20

Írta: Gege96

Magamról

Hello. Gamer életem még óvodás koromban kezdődött. Első konzolom a N64. Sok emlék fűződik ehhez a géphez. Legkedveltebb játékaim a Super Mario 64, Ocarina of Time, Majora's Mask, Mario Party....még sorolhatnám. A Nessel a nagymamámnál ismerkedtem meg. Az egyik legnehezebb játékkal:Super Mario Bros. Ezután egyik osztálytársam testvérénél találkoztam a Game Cube-bal és a Game Boy Advance Sp-vel. Rögtön egy Sp-t kértem karácsonyra amit meg is kaptam. De nem akár milyet, hanem limitált aranyozott zeldás Game Boy advance Sp-t a Minish Cap-el. Nekem erről a zeldáról az Ocarina of Time jutott eszembe. Nem tudom miért. Összesen 12 játékom van hozzá. 1 évvel később megjelent a Ds egyik régi kedvenc játékommal. A Super Mario 64-el. Nagyon vágytam rá és ezt szintén megkaptam a Mario Kart Ds-el együtt egy dobozban. 24 játékom van belőle. Nemsokára megjelent a Wii amit szintén beszereztem a Twilight Princessel és a Wii Sports-al együtt. Aztán mai napig Wii és Ds játékokat veszek. Ds-ből nekem kettő van. Egy sima és egy Lite. Hogy miért? Mert a simának sajnos tönkre ment az érintőképernyője. Így használhatatlan lett. Mivel a Ds-es játékoknak a 65%-a kihasználja az érintő képernyőt. Konzolos életem a mai napig tart.

Szólj hozzá!

Címkék: game nintendo wii magamról múlt ds boy nes sp 64

A bejegyzés trackback címe:

https://nintendofan.blog.hu/api/trackback/id/tr671836668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása